Aku Tau Aku Bukan Macam Korang

Aku fight pergi pejabat buruh tapi end up tak ada hasil apa apa pun. Saya Tak Tahu Apa.


Aku Sadar Akupun Siapa Aku Tak Memiliki Apapun Bahkan Aku Bukan Orang Istimewa Kata Kata Indah Kutipan Pelajaran Hidup Kutipan Tentang Cinta

Disebabkan PKP haritu aku diberhentikan kerja.

. Aku bukan orangnya macamtu. Aku tak ambil hak orang. Tak tau la dia ingat ke tak lagi hutangnya tu.

Ujar Shakilla dia enggan memberi sebarang komen berhubung status berkenaan. Pelakon Shakilla Khoriri memberitahu hubungannya dengan bekas suami Fizi Ali berada dalam keadaan yang baik. So aku melencong nak jadi lecturer tapi yang akan ajar subjek IM la.

Otherwise kalau la korang yang betul betul taknak jadi librarian and nak keje lain. Dah la pegawai buruh tu macam nak tak nak je layan aku. Contoh macam aku hahahahahah.

Aku takmau keje kat library ni hahahaha. Aku sakit hati gila. Nama aku tukar kepada nama adik bos.

Dia kata banyak sangat kes macam aku dia nak handle. Walau aku susah macam mana pon aku tak akan makan duit haram. At least tak sia sia 4 tahun aku habiskan diploma and degree dalam course ni.

Kau suruh aku sabar baik kau tunggu aku ludah muka kau dulu then lepastu aku suruh kau sabar. Nak pancing aku dengan headline bodoh supaya aku meletopkan. Masa kat atas bas dia mula pegang tangan aku lama lepas tu dia mula peluk penggang aku kemudian dia rapatkan muka dia kat muka aku aku biar saja sebab rasa cinta kat diadia mula cium pipi aku perlahan-lahan dia cium aku kat mulut dan aku balas lepas tu adala beberapa adegan heavy atas bas tapi kitaorang tak dapat pergi jauh memandangkan tu tempat public.

Bukan itu sahaja dia tidak tahu langsung mengenai status marah yang dimuat naik oleh bekas suaminya itu di media sosial. Ni bukan news tapi headline cari gaduh. Orang lain boleh kau sampahkan dengan artikel tak ada etika macam ni dengan aku memang silap besar.

Tapi lepas dah settle aku tukar nama kereta. Yang lagi sorang tu masih tak bayar bayar. Adik bos cakap kenapa awak tak larikan saja kereta tu.

Nzm nak sangat attention kan. Masa tu new year bos hadiahkan aku terminate nombor talifon aku.


Mas Kimlaras Kata Kata Indah Kata Kata Motivasi Kutipan Buku


Pin On Kutipan Nfsydlafm


Pin On Ckaz


Pin On Doa Islam


Tajuk Wayang Hollywood Kalau Aku Yang Bos


Pin By 𝓝𝓾𝓻𝓾𝓵 𝓕𝓪𝓾𝔃𝓲𝓪𝓱 On Quotes Kutipan Sajak Bahagia

Comments

Popular posts from this blog

Describe the Trend in the Scatter Plot

東京スカイツリー 方向 アンテナ